INTERNATIONAL STREET MARKET

I torsdags var det stor internationell marknad i stan i Borås! Jag hade vart där förra året och det var så himla gott allting så bestämde mig för att åka dit igen. Fudgen är såklart min favvis som ni kan se på bilderna nedanför. Finns så himla många sorter och saker man aldrig kunnat tänka sig finnas i smak. Åkte iallafall dit med Rania som precis innan klarat sin uppskrivning på körkortet!! WIIHOOOO
Vi gick bland alla stånd där, lite på klädaffärerna med och köpte massa kläder. Hade inte väntat mig att spendera så mycket pengar haha.. Aja vid ett stånd (första vi gick till) var det en rolig snubbe som pratade hej vilt om ingenting. Han ville sälja såklart och vi köpte... lite torkad frukt och en sån baklava för 80 spänn.. illa.. men han var rolig iallafall. Han adda oss på facebook och tog massa selfies så det var väl skoj. Fick vi någonting att skratta åt sen.
Det var bara så himla synd att det regnade konstant heeeela tiden. Annars köpte jag ju den frukten då, lite fudge och sånt. Mamma köpte några speciella illgröna oliver hon köpte förra året med. Anton käkade krokodilhamburgare..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0