TORGIS MED GOSII

Igår gick jag ner till stan för att möta upp Linda för en lunch på torgis. Denna gånen blev det pulled pork med coleslaw och massa annat gott, torgstallets mat är legendarisk, hur god som helst!! Vi hade trevligt där i några timmar med massa snack och skratt. Va så längesen jag såg dig och va med dig vännen♥

Efter lunchen trillade jag förbi Lidl och pratade lite med min chef om planerna inför sommaren. Fick sommarjobb där igen ju vilket är hur bra som helst, tredje året i rad nu! Ska få ta lite mer ansvar osv och viktigt att man kommer in i rutinerna snabbt. De har ju gjort om lite såg jag också vilket va najs. Sedan knallade jag hemåt och drog direkt till gymmet med Jakub.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0