THE DAY OF TOMORROW

Idag ahde vi redovisning på vårt kommunarbete i skolan, gick väldigt bra faktiskt. Inskickat och klart nu med. Vi fick nog värdlens bästa klassrum med stolar och bort som satt ihop och man knde rulla överallt hej vilt, perfa. Själva redovningen va inte så formell heller vilket gjorde det ännu lättare när man satt ner och fick prata. 
Sedan självklart blir det gymmet på kvällen och nu sitter jag här precis hemma från volleybollen. Fick snabbt packa lite grejer och klistra på märken på min ovve tills imorgon då det är utgång i Jönköping! Akka här kommer vi!

Blev så sur idag också. Ska få tillbaka hälften av mina pengar från kommunen för mina bussresor till Jönköping. Lämna in alla blanketter osv till kommunen på sportlovet och fortfarande inte fått pengarna. Nu fick även en annan pengar som lämnat in långt efter mig så ringde dem och självklart har det blivit något fel då det står att mina pengar betalades ut den 11 februari, ehhh nej?? jag har inte fått dem än. Så de får fixa det nu bara, de ska iallafall ringa imorgon. 



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjuukt fin blogg :)

Svar: tack så mkt du anonyma person ;)
Amanda

2015-03-18 @ 18:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0