SOLEN TITTAR FRAM

Idag var det ledig dag vilket innebar att jag satt med min hemtenta rätt mö. Blev väl lite pauser med serier och facebook men! Sedan det vardagliga gymmet vid 3-5 och nu sitter jag här. mamma och pappa gör bakpotatis nere i köket vilket ska bli najs, har inte käkat det på jätte länge. Tänk alla röror och goa grejer man har till.. mums! Någon som märkte hur jäkla fint väder det börjar bli nu?? Satt ute med mitt kaffe imorse och bara njöt. Är ju nästan över 20 grader i solen! Värst när man sätter sig i bilen efter man har varit någonstans och sätena är helt varma, då börjar sommarn snart vänner. 

Iallafall på tal om andra saker så fick jag i måndags äntligen reda på min psykologitenta! Och gissa vad? HÖGSTA BETYG!! Snacka om nöjd tjej. Högsta man kan få på högskolan är ju VG och fick 5p över VG till och med! tror det var 43/50 jag fick. Vilket jag är riktigt stolt över då det va såpass många poäng och en stor tenta. Skrev hur många sidor som helst egentligen. Mamma sa ju till alla att det enda jag gick runt och snackade om här hemma va psykologi, varför man gör si och så och vilka hjärndelar som styr vad man gör. Tänk vad alla fick stå ut med att så fort de gjorde någonting skulle jag komma där med en förklaring på varför man gjorde som man gjorde (ahahha). 

Annars så har jag också börjat kolla på trolljägarna nu när min andra serie är slut! Trolljägarna, stalkers (som jag ska börja med) och såklart JORDSKOTT (BÄÄÄÄSTA). Men tillbaka till trolljägarna så sitter jag här och vill typ slå in datorn i väggen för jag hatar sådana människor det finns. Helt sjukt att man kan skriva sådana vidriga saker och sen inte stå för det. Säg det face to face istället om ni vågar liksom. Nä fegisar sitter bakom en skärm för de inte har något annat liv att ta tag i tydligen. Rasistiska påhopp, hets mot folkgrupp och allmän mobbning, åååh detta är det VÄRSTA jag vet!! Hatar det på djupet av mitt hjärta och om jag någonsin arbetar med sånt här i framtiden så ska för sjutton alla få vad de förtjänar. Skulle lätt offra lite fritid för att få fast mobbare/näthatare, usch säger jag, vidriga människor. 


Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Såå underbart med sol!

2015-03-13 @ 03:42:56
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0