MY SILVER LINING

Gårdagens lite klädsel. Idag var jag uppe med tuppen fast jag inte riktigt ville.. Mamma stormade in i mitt rum och ville låna smycken så vaknade ca halv 8 där då och kunde inte somna om så jag gick upp, käka lite frukost, gjorde kaffe osv och nu sitter jag här. Lyssnar på First Aid Kit på spotify, riktigt bra är de! Man kan nog inte tro att det är min musikstil men usch va jag sitter och sjunger med, tycker de är grymma!! 

Vid 12.10 går iallafall bussen till Borås. Jag och rania och först och hälsar på Anton en stund innan vi drar vidare till stan för att träffa sanna. Så där hänger vi resten av kvällen dååå. Imorgon vankas det kalas för Anton & Pappa! Alltså på tal om annat också, vilket vårväder eller?? Ska dra på mig något vårigt nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0