JP EVENT

Då kom lördagen och det var fest i Blidsberg. Bygdegårdfester som alltid brukar vara legendariska när man gick på gymnasiet. Hamna iallafall på förfesten hos Albin och sen kom jag inte längre.. haha fick väl åka hem lite tidigare. Blev omhändertagen av pojken min på morgonen som servade med vatten och kliade mig på magen så det blev bättre sen!
Annars började för-förfesten hos jakub och sen åkte vi till blidsberg i Anderas bil till albin då. Den delen av kvällen vi faktiskt var med var iallafall superkul. Pizzan gjorde vi dagen efter i all ära. Min är helt täckt av ost/mozarella och pesto som ni ser... MUMMA

btw, snodde en bild av lindas snap(mohahah)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0