INTERNATIONELLA KVINNODAGEN

Detta var ju i söndags då. Eftersom det var internationella kvinnodagen fick jag lite tulpaner och kaka av älsklingen. Visst blir man glad av sånna små saker? På kvällen gjorde vi även egen mat. Sökte lite på recept på icas hemsida igen och hittade ett gott. Vi va och inhanlade allting och satte igång på kvällen där då. Det blev skaldjurswok med någon speciell sallad som vi blandade ihop enligt receptet då. Jättegott! Skulle nog dock kryddat det lite mer så fick ta lite extra soya när vi käkade men jag tyckte iallafall det va gottis. Vi kollar typ alltid på icas hemsida när vi ska göra någonting, hittar så bra recept där och allting finns ju på ica såklart! Nästa gång har jag redan kollat in vad vi ska göra! Det va någon citronpasta med pilgrimsmusslor (mumma). 

På måndagen hade han studiedag och jag själv var också ledig. Dagen började så himla bra med frukost på sängen för mig (tihiiiii). Sedan strålade solen in genom fönstret och det var tydligen 24 grader i solen om termometern stämde. Helt fantastisk vårdag. Satte till och med på mig min jeansjacka för första gången iår. Vi åkte och gymmade osv och hade träning för tjejerna (volley) på kvällen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0