COACH PÅ TUNERING

I lördags åkte jag med första gången på de små volleybollstjejernas tunering! Ska numera va deras coach så mycket jag kan. Så åkte med jakub med 2 lag så tog vi varsitt och coachade genom tuneringen. Det ena laget kom till semifinal iallafall så det funkade. Va faktiskt rätt kul att coacha även fast jag kände att jag själv ville rycka in och spela när laget missade massa bollar.. jaja tjejerna lyssnade iallafall väldigt bra på mig och hade gott humör genom allt (vilket är awesome). De ville ju att jag skulle med varje gång nu och träna dem också, vilket jag gjorde igår faktiskt. 
Jag skulle ju lätt gå in som en 14 åring där utan att någon skulle märka (hahaha). Som "belöning" för att coacha lite ska vi få varsin go träningsoverall! Va och provade ut min, det va jätteskön så det ska bli najs. Ska nog stå "ledare" eller "tränare" på ryggen där med (status eller?? ;) ) 

Sedan på söndagen åkte jag och jakub och hämtade rania och kollade lite fotboll i stenbockshallen. Vi va bara där i typ en timme för pappsen fyllde år så vi käkade födelsedagsmiddag hemma sen, kinamaaaaat! Han fick också en ny kaffemaskin med kapslar ni vet? Provade den igår innan jag skulle ha träningen (en kapsel med chailatte) och det blev jättegott! Dolce gusto eller någonting hette den nog. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0