BORÅS 13 MARS

i fredags var det min lediga dag så jag och Rania hade bestämt att vi skulle åka till Borås för att se vad om händer där. Så först träffade vi Anton, åkte hem till honom, tjötade och drack lite kaffe. Sedan innan alla affärer stängde tänkte vi åka in till stan för det va det vi egentligen skulle göra, shoppa!
Anton hade ingenting att göra heller så han hängde på. Mat hade vi inte heller käkat så vi drog direkt till springrolls och efter en stund kom Sanna också och käkade med oss! Andra gången jag åt på det stället nu och tycker fortfarande att det är fruktansvärt gottis mat där. Sushin är himla go kan jag säga. De hade någon variant av friterad sushi som va hur god som helst. 
Efter maten drog vi en snabbis genom alla affärer i stan och alla affärer i knalleland. Det stängde ju sedan vid 7 så vi blev skjutsade av Anton hem till Sanna. Där myste vi till det med te och prat ända tills vi tog bussen hem, jag och rania. 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0