ÄLSKLING 21 ÅR WOOP

I lördags firade vi! Jakubs mamma hade gjort tårta (både smörgåstårta och vanlig tårta) och massa annat gott som vi och gästerna skulle käka. Vi blev rätt många tillslut också! Tror vi va 19-20 pers så det blev trångt och mysigt haha! Jag hade iallafall skoj. Vi hade lite dricklekar osv som man brukar ha på fester. Sen tänkte jag ju köpa ljus till tårtan som det stod "21" på! Sen skulle jag ta med mina tomtebloss också för att skämma ut han extra mycket men tror ni inte jag glömmer allt det hemma?... Japp! Hittade iallafall ljus hemma hos honom som det stod "Happy birthday" på vilket också blev jättebra. Satte igång en födlesedagssång med alla med "ja må han levaaa....." ahhaha hoppas han skämde lite iallafall (hihi). 

Jag och rania hade också planerat att ta en jättegruppbild med alla så kallas groupie you know. Så detta hade jag förberett också med selfiepinne och hela köret. Visst blev bilden cool?? :D









Kommentarer
Postat av: Oslofru

Vilken smaskig smörgåstårta! :)

2015-03-24 @ 11:55:53
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Din bobo R

Hehe vi hade det jätte roligt och mysigt <3 och vi borde alltid ta en groupie med selfiepinnen :*

2015-03-24 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0