20 FRÅGOR PART 3

41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Jag är faktiskt väldigt snabb har jag hört för att vara tjej. Jag äter frukost, väljer kläder, sminkar, plattar håret(ibland), borstar tänder, packar matlåda/mellis och tar på mig ytterkläder på ca 30-40 min. Det är allt jag behöver. 
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna?
Ja det har jag gjort, spelar ju ändå volleyboll i shorts ;)
43: Vart är du just nu? I mitt ruuuum
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig?
Antingen mina vänner eller pojkvän hoppas jag. 
45: Har du varit på ett bröllop?
Ja, klart jag har, bästa och finaste. 
46: Bor du med dina föräldrar?
Japps
47: Längtar du till något?
Ja, någonting jag gått och längtat efter hur länge som helst är att bara komma utomlands. Dagen jag kom hem från Magaluf har jag bara velat åka tillbaka liksom. Gått in stort för att spara pengar att åka någonstans till sommaren. 
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för?
Ja min pojkis♥
49: Har du varit underviktig?
Nej det har jag nog inte varit va
50: När kramade du någon senast? Idag! :D
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig?
Slått han på käften och bett han dra åt *******. Inte ens ett skämt.
52: Finns det någon du litar på men inte borde?
Hm, nja det tror jag väl inte? Det är bra personer jag känner :)
53: Något du inte gillar med idag?
Kan säga någonting jag inte gillade med igår, såg aldrig den jäkla solförmörkelsen!!?
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara?
Åh vilken otrolig chans att säga något bra. Men antagligen Johnny Depp utklädd som Jack Sparrow, skulle smält under golvet och aldrig kommit upp..
55: Vad tänker du på mest?
Vad jag ska käka senare xd
56: Din konstigaste talang?
Jag kan fladdra med näsborrarna supersnabbt och vika tungan dubbel.
57: Har du några konstiga fobier?
Blöta servetter kanske räknas som konstigt?
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran?
Framföööör, om jag har en bra hårdag vill säga ;)
59: Vad var din senaste lögn om? "nä jag är inte hungrig" XD
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta?
Beror helt på om jag är fixad eller inte haha. Om jag ändå har smink och inte kommer direkt från duschen till exempel kan jag gärna videochatta. Annars är det gött att ligga med dubbelhaka i sängen och prata i telefon med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0