SUMMERBURST BILDBOMD DAG 2

Förbered er på måååånga bilder i detta inlägget! Haha scrolla scrolla scrolla. Dag 2 iaf så fick vi syn på lite mer grejer förutom musiken. Jag och Jakob va och vann en keps av Loka (okej han vann...) men jag fick den! Sen fick vi massa gratis saker som kepsar, solbrillor osv. Vi fick även skriva ut våra kort i fysiskt format från instagram om vi taggade en viss grej från burgerking. Awesome. Andra dagen klättrades det också på axlar och bra bilder fick vi! Gruppbilderna är ju ett måste också. Avicii spelade som sista artist och det va heeeeelgrymt!! Vi var nästan längst fram kan ni fatta?? Jag satt på Jakobs axlar lite då och då nästan längst fram så det va helt magiskt vilken stämning det var. Putte blev vi dock mycket med, fötter i huvet, armbågar på revnenen och klackar på lilltån men vi klarade väl det! 
Den natten sov jag hos Anton och sedan på mrogonen åkte vi hem tiiiiidigt för att va hemma så tidigt så möjligt. Tror vi var hemma runt 12 och jag vakna redan vid 5 på morgonen efter att ha gått och lagt sig vid 3. Åååh den burgaren jag åt på natten förresten, KÄRLEK. 

Dagen efter när vi kom hem åkte vi nästan direkt till klassbollen för att kolla på Jakobs klass som spelade och även mina kusiner! Sedan var det bara plugg hela dagen i princip...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0