STUDENT I ULRICEHAMN ÅTERIGEN

I fredags var en varm dag kan jag lova! Började 06.30 på Lidl och slutade klockan 12 så jag skulle hinna kolla på alla studenter som gick ut! Kollade och filmade samhälls och ekonomis utspring innan vi (jag och Anton) gick och grattade Julia och Frida! Sen åkte vi direkt ner till stan och kollade på när de åkte på flaken! Man ville bara gå upp där och köra järnet som vi gjorde förra året!! De åkte dock inte så länge som vi gjorde..

Efteråt mötte vi upp Jakob och vi 3 åkte hem till mig så jag kunde duscha osv för kvällen! Vi var nämligen bjudna till Julias student med massa mat och gott folk. Kommer ett annat inlägg om detta. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0