PICKNICK

Dagen efter bryggan så var det egentligen så att vi skulle dra till picknickfestivalen.. meeeen seg som jag var på morgonen när klockan ringde så pallade jag inte gå upp utan somnade om och missade bussen vi skulle ta. Det var det liksom. Hade längtat som sjutton till den festivalen men det regnade ju och grejer med så det var väl en tröst. Picknick hade vi ju redan köpt dagen innan som vi skulle ha på festivalen men.. ja det blev en picknick i Källingared (stavning?) istället vid en sjö som heter Lönnern! Vi passade även på att besöka glass fabriken EJFARM som säljer sin egengjorda (egen mjölk från deras kor om jag fattat det rätt) glass. Det var lite luriga smaker som popcorn, morot/apelsin och rödvin.. bland annat. Men sånt älskar ju jag! Måste alltid smaka på allt jag aldrig smakat på så det blev popcorn och morot/apelsin för mig och Jakob tog faktiskt rödvin! Den va också helt okej. 
Picknicken var väldigt god med men dock orka vi inte upp allting.. vi hade ställt upp maten så fint för att ta bilden som ni ser. Så vi bredde oss våra baugetter och så.. börjar äta.. och så börjar det ösregna så vi fick springa in i bilen och käka resten.. En timme senare kanske så sken solen och det kändes som 25 grader.. konsitgt väder tycker jag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0