LIDL WORK WORK

Nu har jag arbetat 3 dagar på Lidl än så länge, fredags, måndags och idag (idag är det tisdag när jag skriver detta men inlägget publiceras på onsdag). Jag är sån att jag inte vill publicera för många inlägg på en dag, man kan väl lika gärna sprida ut dem lite så man har att läsa varje dag? (hehe jag vet.. men sån är jag). 
Iallafall, idag fick jag baka för tredje gången och det går hur bra som helst. Kommer ihåg allting redan efter någon timme så nu är flytet igång. Imorgon blir det nog att sitta i kassa också (idag då, sitter nog där nu när detta publiceras). Satt faktiskt i kassan lite i måndags med och kommer ihåg mycket där med vilket är väldigt skönt. 
På torsdag så åker vi!! Sitter just nu och skrivit upp en lång lista på vad jag ska ha med mig.. alldeles för mycket kläder som vanligt så pojken min kommer hit och ska säga sin åsikt om vilka som är finast snart haha!! Viktiga grejer ju. 

I måndags bjöd även mormor ut mig och anton på chili thai för lunch. Antons kompis Thor va också med då. Det va himlans gott ska jag säga er, borde flytta till Kina för att käka sånt här varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0