FLYGPLAN & FRAMME PÅ HOTELLET

Här står vi på Warzawas flygplats redo att gå på planet om en stund! Nöjda och glada. Då hade vi alltså spenderat natten på motellet och sedan åkt efter frukost taxi till flygplatsen igen.
Här har vi vårt vackra rosa flygplan. Sjöng hela vägen typ "i en rosa helikopteeeeeer, ska jag flyga hem till diiiiiiiig"! hahaPå väg att boarda planet!! Semesterhatten är på!!
Ja som ni ser, utsikten! Satte mig vid fönsterplats så jag fick se så mycket så möjligt. Ön på bilden är dock inte Rhodos då men vacker iallafall. Fanns ju hur många öar att kolla på som helst. Måste också berätta att när vi flög över havet så flög vi ganska långt ner ett tag så man såg rätt mycket och jag kan nästan svära på att jag såg en stor val genom fönstret ner i havet! Det är mycket möjligt eftersom det var långt ut till havs vi åkte över och det såg verkligen ut som det. = skrytmaterial.
Här är nog dagen efter vi landat eftersom vi landade på kvällen och hann nästan bara käka kvällsmat på hotellet och sedan gå runt i stan och kolla lite i affärer när vi kom. Så dagen efter börjades dagen med en amarettodrink som var gratis på hotellet. Det fanns även andra likörer som banan och cocosnöt att bara ta av. 
Gick en sväng på stan, här ser ni att vi fortfarande är bleka haha. Inget solande än är inte.
Här är nästan precis utanför vårt hotell som förövrigt heter Hotel Oceanis. Kommer visa mycket bilder därifrån sen.
Poolhäng. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0