DRINKAR OCH SVERIGE MATCH

På söndagen den 14 var det fotbollskväll.. hade lovat att gå med till en rastaurang och kolla på Sverige när de spelade på helskärm. Detta va kanske några hundra meter från hotellet denna restaurang fanns. Så vi beställde in lite drinkar och kollade på matchen. Var faktiskt helt okej. Jag hade där också free wi-fi men använde det inte så mycket i och med att jag (jaa jag!!) blev lite inne i matchen. Zlatan är ju gryyym. 

Sen så för övrigt så vande man sig vid att internet inte fanns och det var till och med skönt att va utan allting i en vecka. Det enda som va lite viktigare va att jag ville lägga lite bilder på instagram när jag va där. Blir så mycket roligre om man lägger bilder utomlands när man väl är utomlands, inte när man är hemma. Så dte gjorde jag! Sen så till och med när vi hade free wi-fi så använde vi det inte så mycket,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0