PROVA LEV LIVET UTAN SUSHI AND YOU WILL DIE

Hola! Sitter nu här vid mitt skrivbord och pluggar på min tenta som är nästa vecka! Har ju hela sportlovet nu att plugga jävel så ska nog se till att klara det med. Mamma är nere i köket och lagar pulled pork (favvisen!) så längar till maten. Åt inte s mycket till frukost, va bara lite kvarg så är rätt hungrig. Satt och kollade på vad jag käkade innan i veckan (se bilden) a la sushi... va sååå gott. Älskar när jag får sms från mamma när det står "jag är så sugen på sushi" där man alltid svarar att jag också är det, så blir det sushi på kvällen sen! Wihoo

Idag var jag också och lämnade mitt registreringsintyg till stadshuset så nu kommer de betela hälften av alla pengar jag lagt på mina bussbiljetter till skolan! Woop, det ska sparas! Vill utomlands nununu.. 

Sportlovet är ju som sagt här för alla andra, men som sagt är det min tenta vecka så.. Har dock lite planerat, shopping, universeum, snowboard, bio, alla hjärtans dag osv så blir nog najs ändå. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0