NATT PÅ MUSÉET 3 BIO

Söndag kväll tillbirngades på biografen i Ulricehamn. Det var Natt på musset 3 på g! Älskar verkligen de filmerna, 2:an och 1:an är ju grymma och 3:an var lika bra den. Mycket skratt och spänning. Mina kusiner och mormor var också med och efteråt åkte vi hem till oss och hade det mys med kaffe och vofflor (igen!). 
Mamma, pappa, jeanette och mormor är ju riktiga facebookare nu så de skulle självfallet ha en bildpå alla oss på biografen (se bilden längst ner) och ni kan ju även se den på facebook då! ;) haha. 

Andra bilden måste jag nog förklara lite. Haha det är min bror axel som jag skrattade sååå mycket åt när han skickade. Man kan nog fatta sammanhanget om jag säger att han skickade detta från toaletten. hahahah!!

Och måste bara berätta va fascinerade vi blev av dessa fåglar som flög över bion precis när vi kom ut! Fick inte alla på bild men det va HUR MÅNGA SOM HELST. De flög i stoooora klungor i cirklar över bion.. va ganska mystiskt och obehagligt efter en stund när de vände hela tiden och flög över oss. Va säkert över 1000 stycken. Tänkte ju mig direkt in i en skräckfilm med alla dessa kråkor..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0