LA PRALINE

Igår var en skön dag kan jag lova er. Elin och jag hade bestämt att chilla osv hela dagen så började morgonen med att gå ner till hennes lägenhet (nyinflyttad är hon också!). Dock inte så långt så tog väl 5 min att gå dit ahha. Jaja, vi började dagen med lite kaffe och så skulle vi hitta någon bra film. Vi hittade en men den va nog inte så bra för vi börja snacka mitt i filmen och missa hela skiten sedan. Vi hade också bestämt att laga egen mat hemma, det sket sig med för vi orka inte så vi drog ner till torgstallet! Tog en räk/lax/skagen sallad mumma mumma. 
Vi gick väl sedan upp igen för att förhoppningsvis hitta någon bättre film. Jo hittade en som va sådär men vi drog oss genom hela. Kvällen avslutades på gymmet med Anton, har dock ingen träningsvärk idag vilket är konstigt då jag körde marklyft och hela köret... Stretchade nog väldigt bra.

Idag har jag vart med min kommungrupp och arbetat med vår fältuppgift på morgonen, snart bär det väl iväg till gymmet igen och avslutningsvis lite volley ikväll. Bilderna är från när min kusin Johanna flätade mitt hår, lite i brist på andra bilder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0