HEJ BORÅS

I helgen var det dags igen, min första utekväll på länge! Och om jag längtat..längtar nästan lite tillbaka till förr då man var ute varje helg! Jaja jag tog iallafall bussen tidigare in till Borås för jag skulle till mina kusiner för att byta mitt mobilbatteri och möta Rania och Anna på bussen vid halv 4 in till borås för lite shopping. Den planen rasades ju när min mobil totalt slutade fungera efter mkt bytande på både batteri och simkort mellan massa mobiler för att få det att fungera.. så halv 7 var jag inne i Borås och åkte direkt till Sanna! Där hade de börjat lite med maten, tacos, vi skulle laga innan vi drog ut. Det roliga var ju att rania och anna också hade failat totalt när alla affärer stängde vid 4 när de kom så 2 timmar där förgävades sittandes på donken, hahaha. Gud det började ju verkligen inte bra alls men kvällen slutade lyckligt kan jag lova!

Hade en asrolig kväll, behövdes verkligen. Fick reda på att jag liknar Arvil Lavigne tydligen? Tycker inte jag så mycket men.. det var väl en komplimang ;) Kortspel vid bordet med konstiga personer, dansgolvet och andra konstiga personer på bussen hem gjorde väl kvällen! Träffade på min fru där också!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0