ALLA HJÄRTANS DAG

På alla hjärtans dag hade jag vart och handlat mat som vi sedan lagade tillsammans och åt. Blev jättegott faktiskt! Tog receptet från ICAs hemsida, det va albacoretonfisk med egengjord terayakisås och sallad med purjo, pak choi, gurka, sesam, lime osv! Då åkte även finproslinet fram! Sedan hade jag köpt ben&jerry till efterrätt (en ny som hette blondie brownie). Hade suttit och fått för mig att jag skulle göra origami... provade en halvtimma med att göra en pappersblomma.. nope gick inte alls. Blev tillslut en näckros som mamma hjälpte till med på bordet där (haha). 
Jag hade gjort iordning en "the love box" till honom också hehe. Vilken innehöll Chips, öl och snus, perfa va? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0