20 FRÅGOR

Hitta en sida med 100 random frågor. Tänkte köra dem lite då och då i 5 olika inlägg med 20 frågor i varje, let's do it. 
 
1: Namn? Amanda Anna Marie Friberg
2: Stjärntecken?
Vädur
3: Tre rädslor som du har? 
* Spindlar
* När någonting springer emot mig
* Sniglar
4: Tre saker som du älskar? 
* Mat (heheh tjockis)
* Vänner, pojkvän, familj
* Resa!!
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? 
* Vara för blyg
* Prata tyst
* Rökning
* Rakat huvud (skallig typ)
6: Har du lärt dig ett nytt språk?
Ja engelska och tyska kanske räknas (a)
7: Har du en Bästa vän?
Har många :D
8: Din sexuella läggning?
Hetro
9: Din första dejt?
Det va nog en filmtittardejt
10: Hur lång är du?
1.67
11: Vad saknar du just nu?
Mina vänner, kaffe och att resa
12: Vilken tid föddes du?
Oj... shit jag vet inte.. tror det va på kvällen. 
13: Din Favoritfärg?
Beror ju på om man ska ha kläder som den färgen eller så, annars gillar jag alla typ. Men tycker lila är fint!
14: Är du kär i någon?
Jaaaaaa pojkvännen min, skulle va konstigt annars va? hehe
15: Favoritcitat?
Just do it
16: Favoritplats? Utomlands 4-ever in my heart
17: Favoritmat?
KINESMAT
18: Är du någon gång ironisk?
Varje dag, varje timme
19: Vad lyssnar du på just nu?
hahaha tarzan intro....
20: Vad lägger du först märke till med en ny person?
Tror det är ansiktet och håret vid första ögonkastet. Sedan helt klart måste jag alltid kolla om hen fattar ironi eller inte. Annars funkar det inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0