20 FRÅGOR PART 2


Nu kommer en liten fortsättning på 100 frågor. 
 
21: Skostorlek? 39
22: Ögonfärg?
Blå!
23: Hårfärg?
Just nu har jag ju färgat tillbaka till min ursprungliga hårfärg mörkbrun. Vill dock färga igen snart. Helst egentligen till rött igen för jag trivdes så bra i det.. men alla tyckte inte jag passa i det..
24: Favoritfärg på kläder?
Oj.. alla färger? Fast kan ju inte matcha hej vilt så får väl bli.. vit. 
25: Har du någon gång busringt någon?
Ja klart, som liten hela tiden. Det var ju superkul på den tiden.
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig?
Röda
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)?
Vilket användarnamn? Heter nog mitt riktiga namn där på bloggportalet tror jag.
28: Favoritfilm?
Pirates of the carrabbien, kommer alltid vara.
29: Hur känner du dig just nu?
Just nu ganska trött fast ändå inte. Jo hungrig är jag!
30: Någon du älskar?
Min släkt♥
31: Din relationsstatus?
Taken, sorry guys ;)
32: Din relation med dina föräldrar?
Kunde nog inte va bättre. 
33: Favorithögtid?
Hmm.. JUL!! Fast älskar ju sommartider med.. men jul är extra speciellt.
34: Tatueringar/piercingar du har?
Öronen only, men det ska bli ändring på.
35: Tatueringar/piercingar du vill ha?
Ja detta är problemet, kan aldrig bestämma mig. Men tror jag vill ha tatuering på nyckelbenet har jag nog kommit fram till.
36: Anledningen till varför du blev medlem här?
Hmm min kompis tvingade mig i 7:an och sen va jag fast.. true story
37: Hatar du och ditt ex varandra?
haha nej, hat är tråkigt
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS?
Det händer, och då blir man extra glad när man ska sova eller ska till skolan :D
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade?
Haha elin, jaaaaaa min babe ju
40: När höll du senaste handen med någon?
Igår min bobo♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0