THE RED DRESS

För några dagar sedan hade vi syskonträff här hemma med mammas och pappas syskon. Då hade jag på min denna fina kläningen som jag köpte från mellandagsrean på Gina Tricot. Skit fin alltså! Blev lite julklappsspel, mat och sånt. För första gången på 1000 år var jag nöjd med det jag vann på spelet iallafall. Vann ett svartglittrigt ljus, en mini "ta-med-parfym", doftpinnar och tomtebloss! Skit bra nu till nyår ju!
Sitter precis nu och gör mina naglar tills ikväll då det nya året ska firas in. Så detta blir mitt sista inlägg 2015, ses 2016!!




Kommentarer
Postat av: Frida

Va snygg :)

Svar: Tack så mycket! :D
Amanda

2016-01-01 @ 13:44:40
URL: http://fridanyburgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0