MIN HEKTISKA FREDAG

I fredags var det väl världens stressigaste dag ungefär. Vaknade på morgonen och hade tänkt att ha hela dagen till att plugga till tentan. Men Lidl ringer på morgonen och ville att jag skulle jobba från 14-17.30 vilket jag då gick med på. Var också bjuden på kvällen till kinarestaurangen där vi skulle fira Frida som fyllt år och sedan hem till henne för lite vinkväll. För att jag skulle få dennaa dag att gå ihop (för jag skulle hinna träna med) så drog jag direkt när jag vaknade till gymmet och körde ett benpass. Snabbt hem och skulle äta och gissa vad pappa ahde köpt då? Jo kinamat... precis det jag skulle äta på kvällen.. jaja blev kina 2 gånger den dagen. Jaja, iallafall snabbt åka ner till jobbet för att jobba fram till halv 6. Där hämtade Rania mig, för till råga på allt hade jag lovat henne att jag skulle förhöra henne till hennes prov... Så där satt jag och förhörde och bytte om, sminkade mig och allting samtidigt haha. 

Vi drog sedan (lite sena) ner till Kinarestaurangen och åt med de andra för att sedan dra till Frida för att mys med vin. Vi satte oss och såg på Shutter Ireland, skit bra film. Hade sett den en gång innan men det var ju ganska längesen så. 

Ja, sedan hämtade Jakob oss kanske halv 1, och pricken över i var ju att vi fick ca 4 timmars sömn för på morgonen efter skulle vi till Ullared. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0