LIBAN DELI

Tjosan! I fredags var det tenta och äntligen fick vi den överstökad! Så skönt. Nu väntas bara resultatet, vilket är lite skrämmande men vi får väl se hur det går.  Efter tentan belönade vi oss med Libanesisk mat på en restaurang som hette Liban Deli, skitgott alltså! Man fick välja rätter, 4 stycken smårätter, med antingen pommes eller ris, + 2 spett ocskå då. Va sååå längesedan jag lämnade mat kvar på tallriken när jag åt, men detta va sååå mycket mat så blev lite över. På kvällen gottade vi oss med lite smakens och massor med skräckfilmer!

Har även varit på torgstallet med tjejerna i måndags och hade det mys med mat. Då tog jag någonting som jag inte tagit innan, potatisgratäng med lammfärsbiff (eller vad den hette) + tzatziki också. Sjukt gott det med. Nästa kurs har även börjat nu, denna gången med ingen tenta i (jippie!!). Dock så har vi några stora inlämningar istället, men jag ska inte klaga. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0