JULAFTONS EFTERMIDDAG HOS MORMOR & MORFAR

På eftermiddagen åkte vi iväg till mormor och morfar för att fortsätta fira med resten av släkten. Även här bjöds det på stort julbord så vi har väl ätit tills vi spruckit. Vi umgicks lite osv innan tomten kom igen! Denna gången en riktig jultomte med dräkt och allt! Dock så blev Noah så rädd så morfar (tomten) fick ta av sig allting och bara ha luva på sig för annars gick det bannemej inte dela ut någonting (haha). Vi samlades nere i källaren där det var störst utrymme och började dela ut. Det tar alltid sån tid eftersom vi är ganska många, men vi raskade väl på takten lite grann. Jag var iallafall jättenöjd med mina klappar! Fick nästan allting på listan. Jag tror nog att de som fick mina klappar också blev glada!
Vi var uppe en del av natten för Jakob skulle flyga sin drönare som han fick, as kul!!




 

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad mysigt det ser ut att va! :)

2015-12-29 @ 16:05:47
URL: http://knokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0