2 ÅRS FIRANDE

I måndags hade vi vart tillsammans i exakt 2 år, vilket måste firas såklart!
Vi hade bokat bord på Oliven denna gången, i Borås. Maten var ju fantastisk god, herrejösses. Dock väldigt dyr, men en gång om året skadar väl inte, eller jo plånboken skadas väl nu i juletid men vi överlever. 
Jag tog 3 stycken tapasrätter + en förrätt. Och allt var HUR GOTT SOM HELST. Alltså värsta drömmaten. Det var inte så mycket på min tallrik eftersom tapasrätterna va ganska små men jag blev hyfsat mätt ändå. Drack också alkoholfritt vitt vin eftersom jag körde. 

Och nu ska jag berätta, JAG HAR ÄTIT SNIGLAR! Japp första gången i mitt liv. Dock så var jag ganska nervös för jag har annars en liten fobi mot sniglar.Men mamma hade sagt att sniglar i vitlöksgojs va gott så jag tog det iallafall. Dock så såg man sniglarna väldigt tydligt när de låg där men äh, jag har ätit så mycket annat konstigt så jag käkade upp dem. De va faktiskt jättegoda! Tänk er väldigt väldigt mör kyckling ungefär... fast lite mjukare, så smakade det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0