LISEBERG

Nu känner jag mig lite efter i uppdateringen här men det är så mycket som håller igång nu. U-port, massa jobb osv men ska försöka uppdatera om allt imorgon! I torsdags iallafall var vi på Liseberg! Åkte så mycket jag bara orkade som vanligt.. Dock var både kanonen och Kållerado stängda... typiskt.
En rolig sak som hände var när vi åkte flumeride.. jag, Oliwia, Anton och Jakob satt i en båt där jag och Oliwia satt längst fram.. tror vi satt så iallafall. Jaja, det blev iallafall en MEGAVÅG över hela oss som satt fram när vi kom längst ner i den största backen så va inte en torr fläck på varken mig eller Oliwia... Som om vi blivit dränkta.. och det var i slutet av dagen så frös hela vägen hem!

Om ni bläddrar ner några bilder ser ni också atmosfear, det är just den jag och Jakob åker i där! Vi tajmade in det as bra när mamma och pappa satt i Parishjulet längst upp samtidigt som vi åkte upp i atmosfear! Då kunde de ta bilder!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0