GRÄNNA

I lördags var vi i Gränna! Kollade när de gjorde polkagrisar, köpte polkagrisar och smakade på allt möligt. Vi åt även på en restaurang där jag tog vårrullar.
Sedan var det dags för minigolftunering! Vi åkte till en äventyrsminigolfbana (banorna va lite speciella och roliga) och körde på, 18 banor. Jag och Axel kom delad 2:a och pappa vann. Det va dock så himla himla varmt så man dog nästan när man spelade. Tänkte ju ta ett dopp precis efter men det var som om det vände och vattnet var s kallt så det blev inte av..

Dagen slutade dock på akuten där mitt öga svullnat upp så jag inte kunde se. Haft detta i kanske 2 veckor nu lite smått men nu var det värre. Det bara rann och rann och varade och kliade. Vi åkte in till jönköpings sjukhus till akuten.. men alltså AKUT betyder väl AKUT?? Fick vänta i 45-50 min innan jag kom in.. En tjej som satt i väntrummet hade väntat över 3 timmar hörde jag. 
Dagen efter detta vaknade jag iallafall upp ÄNNU värre än dagen innan och va helt blind på ena ögat och det andra hade också börjat svullna.. så in till Borås och fick reda på att jag har en stor allergisk ögoninflammation, kan det bli värre än så?! Fick iallafall både piller, droppar och salva för detta.. Så här sitter jag nu. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0