BRÖLLOP I ALL ÄRA

I lördags var det dags för bröllop! Men gäst kan man väl inte säga att jag var. Jo jag var bröllopsfotograf. Okej inte sån i kyrkan utan på festen efteråt. Under lunchen, under lekarna, dansen osv var jag där och tog random kort på allihopa. Det var mitt jobb. Även Linda, Sanna och Sabina var där och hjälpte till med serveringen! Det va så himla kul att jobba tillsammans för en gångs skull, kändes mer som om vi skulle kunna göra det på fritiden och det är ju så det ska vara. Man fick klä upp sig fint och allting ju, awesome. 

Vi jobbade alltså från 15-24 så fick lite cash för detta med vilket gjorde det ännu bättre. Var riktigt kul faktiskt! Vi fick ju käka all mat, efterrätt och förrätt som blev över, var ju rena partyt i köket! Huuuur gott som helst allting. Det tråkiga var ju att jag skulle upp tidigt och jobba på lidl dagen efter och eftersom vi hade jobbat till så sent så var jag inte den piggaste dagen efter.
Ni ser även min nya långklänning på bild! fin va?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0