20 FRÅGOR PART 5

Sista delen! Har nästan totalt glömt bort att jag har den sista deen kvar.. va rätt längesen jag la upp förra eller hur??
 
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Om de verkligen skulle lyssna och göra det som jag sa så något liknande med att världen ska va en fredlig plats och sluta kriga, så lite simpelt. Men såklart så skulle det inte göra någon skillnad om jag ställde mig i tv inför hela världen och sa det ändå. 
82: Känner du någon som sitter i fängelse?
Nej
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn?
Min familj♥
84: Har du haft sex?
Jo
85: Har du köpt kondomer?
Jo
86: Fått IG i ett ämne/kurs?
Nej aldrig *stolt*
87: Kysst en kille?
Ja
88: Kysst en tjej?
Ja
89: Kysst någon i regnet?
Ja (woooah, like in a movie!!)
90: Haft ett jobb?
Jaaa
91: Lämnat huset utan plånbok?
Ja, alla kan väl glömma? (eller inte orka)
92: Mobbat någon på internet?
Nej det skulle jag aldrig göra. Skitmänniskor som håller på med sånt.
93: Haft sex offentligt?
Näääh.. 
94: Rökt?
Har provat, men nuförtiden är jag ANTI-RÖK
95: Druckit alkohol? Haha...? ska jag svara?
96: Är du vegetarian/vegan?
Nej skulle aldrig klara det men det skulle vara bra om jag gjorde det
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck?
Jo det har väl hänt.. serier?
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck?
Ahhh serier??
99: Varit utomlands?
Of course! LOVE TO THE WORLD
100: Fått ditt hjärta krossat?
Jo det har också hänt i mitt liv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0