THE BEST IS YET TO COME

I tisdags vra en bra dag för då kom älskling och överraskade mig hemma med sushi, jag som va så hungrig och allt så passade det perfa.  Avundsjuka nu? det ska ni va.
Annars så har dessa dagar vart så himla varma, eller hur?? Behövde inte ens ta på mig lång byxor när jag gick till gymmet och det är stort ska ni veta. 
Känns annars också som att det är väldigt mycket ledigt nu.. denna kursen vi gårär väldigt självgående så nästa evcka går vi endast måndag i skolan, annars så är vi lediga med hemarbete. Annars så går vi i skolan yp 2-3 dagar i veckan bara. Oftast bara 2. Så då sitter man hemma och skriver på massa uppgifter och läser i skolan vilket passar utmärkt nu när det är sp fint väder. I helgen har även Linnea och Emil sin sena inflyttningsfest som jag ser fram emot. Många fester nu men efter den helgen blir det nog en paus nästan fram till summerburst.. eller juste helgen innan kanske det blir, för va nog någon fest då med. 
Hörde även att det skulle regna i helgen... vilket jag verkligen inte hoppas.. man vill ju inte direkt ta fram paraplyt nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0