RUN TO HER YOU TRAITOR

I tisdags började vår nya kurs i skolan, samhällsvetenskapliga perspektiv. Det började ju väldigt bra med att få reda på att vi har en vecka på oss att plugga till ett prov på 7 kapitel i 2 olika böcker vilka jag inte hade. Fick direkt åka till Borås och låna en på bibblan och beställa den andra på nätet. Usch... så om ni får en så kallad dugga (provet) så get afaraid. 

I helgen har jag utelämnat vissa saker som jag inte hade bilder på hehe. Jag har ju vart lite sjuk och förskyld men ändå fick jag hoppa in i damlaget i volleyboll och spela en tunering med dem i lördags. Kände mig inte så jättebra i och med att jag inte kunde prata osv (min röst var borta) men jag gjorde väl mitt bästa. Vi åkte förbi ett pizzaställe i borås på vägen hem sen och jäääääklar vilka goda pizzor de gjorde där, måste tillbaka!! De hade en specialitet att göra panpizzor (nej inte ica-panpizzor som jag trodde först) utan riktiga! Herrejösses. 

På kvällen var jag inte den smartaste heller utan följde med ut på hotellet! Så det var förfest hemma hos yousif med massa folk och sedan drog vi ner till hotellet. Jag ångrade mig dock ite för fy sjutton va kul vi hade!! Drinkar hit och dit och SJUKT mycket folk. Va så man fick trängas på dansgolvet. Hur kul som helst. Dagen efter fick jag viska heeeela dagen för rösten va ännu mer borta då. 

I nutiden nu då. Satt pecis vid matbordet nere ochkäka flingor. Skrev till Rania samtidigt på mobilen. Kollade ut- jätte fint väder med sol osv. *Skrev ett meddelande på mobilen* sedan kollade jag upp igen, snöar som ***?? Vad hände där?

Jaja ska började plugga lite på provet vi ska ha nu.. äntligen ska jag senare få gymma! Har inte gjort det på en vecka så kommer bli hur gött som helst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0