NIKLAS DOKTORSEXAMENSFEST

I lördags dagen före min födelsedag var det dags att fira Niklas som precis tagit doktorsexamen! Så familjen Andersson ställde till med stor fest med mat, fika och mot slutet hur mycket dans och skoj som helst. Alkoholen flödade väl bland både unga och vuxna vilket gjorde att kvällen spårade mer än jag anat hahaha!! Guuuuud va vi dansa stora som små och guuuuud va kul vi hade! Ni som har mig på snap fick nog lite roliga filmer osv men slutade ta kort sen är den riktiga festen kom igång! Glömde totalt av att ta alltså för jag hade för roligt. 
Mot slutet av dagen när klockan närmade sig 12 så fick jag höra på födelsedagssång av alla gäster för jag fyllde år! Det slutade med en "efterfest" hos Elin och Ludvig... fast den varade inte så länge då alla va såååå trött så vi däcka totalt. 

Har iallafall några bilder från i början av kvällen då det hölls lite tal, dans osv. Satt lite längre bort så fick zooma med kameran, därför är bilderna lite sisådär. Ja iallafall, detta var sista kvällen i mitt tonårsliv och den kunde nog inte vart bättre. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0