FIKA EN FREDAG

 I fredags var jag nere på stan med Anna och Linda och myste till det lite på torgstallet. Som vanligt sitter man där ett antal timmar och snackar om allt möjligt. Så stolt att de båda äntligen tagit körkortet efter deras intensivkurs!! Duktiga flickor.
Måste också bara säga att torgets pulled pork är så jävla god, tar den varje gång jag är där... någon stoppa mig?! haha..

Va faktiskt också ganska hurtig innan där. Åkte ner tidigare med bussen till stan för att ta ett gympass innan fikat, tog med kläder och allt och duschade och gjorde mig iordning där (på gymmet) så var det ju nära och bra och gå upp till "centrum" sen. Gud centrum... låter som värsta storstaden men det är det ju inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0