BILDBOMB FRÅN MIN 20-ÅRS FEST

Festen i lördags var så himla rolig. Hoppas verkligen alla hade lika roligt som jag hade! Det va så mkt folk tillslut så jag sprang runt där och försökte ägna lite tid åt allihopa. Jag och Jakub hade även bakat tårta (nutella tårta & kladdkaka) som alla käkade sedan. Fick mycket beröm för den faktiskt och tyckte själv att de blev väldigt bra!
Så iallafall, jag flängde runt där och vi spelade rundpingis och vissa körde limbo och vi hade drickspel och dans lite överallt. Kommer ihåg en liten sväng med bugg & dubbelbugg jag och Linnea körde med. 
Vi hade även fixat lite välkomsdrinkar (en stor bål som blev uppdrucken) och shots så vi inte kunde räkna längre..

Vill också tacka för alla fina presenter jag fick! Blev så glad, kanske tar kort på några sedan. Fick iallafall 3 halsband, ett från Viktoria, ett från Rania och ett från Annina tror jag. En stor låda med bodyshop saker av Elin & Ludvig och en jättestor prydnadslåda med chips, godis, choklad och en snygg kudde av Jonte. Sedan fick jag massa blommor och även chocklad till dem av både Malin och Linda tror jag. Sedan var det en jättefin vinhållare av Viktoria & Daniel, massa vin och champagne av Anton, Albin och Julia! Gud jag minns inte allt nu, får gå upp och glutta lite på grejerna i mitt rum sen. Tack iallafall, hade en jättefin kväll och tack för födelsedagssången och alla drinkar jag blev bjuden på. Kan berätta en hemlis, tog inte en enda droppe av min egen sprit vad jag minns.. blev bjuden hela tiden sen hade vi ju den stora bålen med! Så nu har jag mycket framöver så jag slipper besöka systemet. 

När alla hade åkt ca 3 eller halv 4 så var det bara Jag, Jakub, Jonte, Freddy och Viktoria kvar. Tror ni vi går och lägger oss då? Neeej... klockan 6 ungefär anländer vi väl till lekplatsen med någon skottkärra och Freddy & Jakub gick till ica och va de första kunderna där vid 7 på morgonen och köpte frukost.. tror jag sov 3-4 timmar där sen när jag väl däckade i sängen ahahaha!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0