20 FRÅGOR PART 4

61: Tror du på spöken? Ja, självfallet. Skulle nog inte kunna säga någonting annat nu. Ni som inte tror får väl säga vad ni själva vill.
62: Tror du på magi?
Magi däremot kanske jag är smått osäker på, haha. Nä men magi finns inte enligt mig. Bara i filmer. 
63: Tror du på lycka?
Lycka tror jag på! Alla kan få lycka av minsta lilla i livet, tänk bara när ni ska äta chocklad (hahah)
64: Hur är vädret just nu?
Just nu regnar det..haglade innan till och med vilket är lite tråkigt så vi egentligen skulle åka till Borås idag och göra skolarbete. Blev inget med det.
65: Vilken var den senaste boken du läste?
Boken.. det va en kursbok och den heter "Sociologi".
66: Gillar du lukten av bensin?
Jaaaa, underbar
67: Har du några smeknamn?
Mandii, Mandis, Manda, Bobo, älskling? haha välj själva
68: Senaste skadan?
Hmm va nog när jag sträckte till min axel på gymmet lite
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom?
Jag är en riktig sparare, fråga vem som helst. Inte rört min förra sommarlön en skvatt.
70: Kan du röra din näsa med tungan?
Nej det kan jag inte.. kan dock vika tungan dubbel, den ni!
71: Är det något rosa i rummet du är i nu?
Jaa lite presentpapper, påskägg (ööh) och hårsprej
72: Favoritdjur?
Katt!! Eller minigris.. åååh så söta!
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Igår vid midnatt hade jag somnat.. så kul va det
74: Vad tror du satans efternamn är?
Satans perkele, maybe?
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den?
Just nu, Ganjaman, så catchig!!
76: Hur kan man vinna ditt hjärta?
Hm, du kan va rolig, omtänksam och skratta åt mina skämt ;) (om de inte är roliga, vilket de oftast inte är kan du ju låtsas) 
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten?
Mitt namn, datum, och något fint citat
78: Har du varit olyckligt kär?
Jaa det har jag väl varit
79: Ditt favoritord?
Mat (heheheh)
80: En bra blogg du följer?
Följer typ alla stora bloggar som Kissies, Foki, Kenza så någon av dem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0