20 ÅR

Nu så var min födelsedag över! Började ganska dåligt i och med att vi va ganska bakis efter Niklas examensfest Dagen innan men det blev bättre! Jag fick öre presenter och sång på morgonen med frukost på sängen! Sedan chillade vi till min favoritfilm pirates ett tag innan vi åt mat som jag fick bestämma! Blev pulled pork/chicken med gallerporatis och sallad! Istället för tårta blev det även ben&jerrys! Tänkte sedan att vi skulle ut och åka och göra någonting istället för att sitta hemma men det började ösregna... Fick iallafall någon fin bild på en fin utsiktsplats. Kommer bli mer firande nästa vecka då jag har fest och även släktkalas! Ska visa lite sen vilka presenter jag fått än så länge! Rosorna är iallafall från älskling <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0