SEMINARIUM, FIKA, GYM

Idag var vi uppe tidigt med tuppen. Rebecca hämtade mig och Polina tidigt för att vi skulle va i Jönköping redo för seminarie redan vid 08.30! Seminariet gick bra och handlade om mänskliga rättigheter som vår grupp (kommungrupp) arbetat med under ca en vecka. Imorgon är det samma tid bara att då är det eximination på "arbetsgruppens psykologi" som är ett annat projekt vi haft på lite längre tid! Vårt sådant arbete är så jäkla grymt ändå så jag tvivlar på att det kan gå dåligt.

Jag var iallafall hemma vid 12 ungefär, plocka fram lite left-overs från thaimaten och käkade innan jag stack i rask takt och mötte Rania och Anton vid tingsholm. Vi gick tillsammans ner och fikade på torgis. Blev cappuccino med Noisette (asgott!!) hade ju precis käkat så va inte så hungrig som de 2 matvraken brevid mig haha. Blev några koppar kaffe efter det med och mycket snack om allt och inget. 

Vid halv 6 (ja, vi drog över på tiden fan) gick jag direkt ner till gymmet. Hade redan med mig träningskläder planeraren som jag är. Körde kondition och biceps och det gick super. Räknar med träningsvärk imorgon. Pappa kom väl och hämtade mig och mat (älggryta och ris med sallad) stod på bordet när jag kom hem. Fantastiskt gott med kött från pappas jaktlag. Pluggade lite inför eximinationen imorgon och klicka hem en grej från ebay och nu är det nog nanitime snart, natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0