KVINNOFRUKOST

Lördag var en händelserik dag jag kan säga er! Dagen började tidigt då jag och mamma skulle till Rångedala på kvnnifrukost som började klockan 9! Där mötte vi upp mormor, kusinerna, moster osv för att få lite gott! Frukosten var lika god som vanligt (har varit på denna frukost en gång innan). Det är som en hotellfrukost, tog bara bild på ett av borden här men ni ser väl lite. Älskar att de har ett bord fullt med juice, bland annat morotsjuice (ÄLSKAR!!!) och massa andra som jordgubb&mynta och alla konstiga smaker.. rödbetor... citrongräs ja you name it. Det bjuds även på fika och kaffe. Sedan är det alltid någon som föresläser! Denna gången var det en som hette Emma som föreläste om vänskap och kärlek för det mesta. Men det var helt sjukt vad hon hade vart med om i sitt liv.. makar som dör i bilolyckor och allt.. Det bästa med detta var att i skolan u måste vi fylla i ett seminariekort där vi måste gå på 6 stycken föreläsningar som inte är i skolan och då passade jag ju på att fylla i det!! woop

Sedan åkte jag, mamma och mormor direkt till dalsjöfors och tittade på mattias och saras hus som de köpt! Sedan också in i några affärer där jag hittade en snygg höstjacka. Ska visa den sen. Sedan var det hem till mormor och morfar och laga mat i deras husvagn. De håller just på att göra om hela köket så vi var i husvagnen då och hade det as mysigt!! Där träffa jag lille Noa igen (nykomna kusinen) och gosade lite med honom när vi åt. Sedan blev det bråttom!! Mamma ville ha med mig till kyrkan för att kolla på acapella. Så följde Elin med dit också så där satt vi och lyssnade i någon timme. 

Jag och elin åkte sen direkt efter det och gymmade på Nordic. Vi gick hem sen (långprommis) och jag gjorde iordning mig lite, duscha osv för att sen åka ut med mamma och lämna de sista tackkorten för studenten. Sedan skjutsade hon mig direkt till Jakub och vet ni vad jag fick där?? HEMMAGJORDA BLÄCKFISKRINGAR gaaah, åt mig tjock där.. hemmagjorda kakor också så hej tja lagt på mig lite. haha






Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Va gott med sån frukost, finns ju typ allt ser de ut som :)

Svar: ja, hotellfrukost för bara 60 kr! helt klart värt :D
Amanda

2014-10-14 @ 16:22:15
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Ja de låter det verkligen. Dom brukar ju ha nått liknade i Ulricehamn men vet inte vad det kostar där dock :)

Svar: I Ulricehamn? Här? Jag bor ju här haha :)
Amanda

2014-10-14 @ 16:35:42
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0