FREDAGENS SHOPPING

I fredags var det dags att ta lite ledigt och shoppa lite i Borås! Jag och Rania åkte in och körde lite hitan och ditan i affärerna. Köpte lite kläder, underkläder, halloween grejer och Calles present! Var ju seare på kvällen hos Carl som fyllde 20 år! Va liten fest där som va skojskoj, kom nog hem där vid halv 5 på morgonen och sov ut rätt bra också! Finfint!!
Iallafall, jag åkte egentligen med Rania för hon skulle söka jobb och jag följde med som personensomhållerjackaochhalsdukundertidenhonsökerjobb. Va ni med på den? packåsna alltså (hahah!!) nä men det va skoj!! Hoppas bara hon får någonting där, skulle va najs.

Vi träffade även på Anton som åkte in till stan för att träffa oss i ca 20-30 min innan vi va tvugna att åka! haha. Nawii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0