CYKELHÄNDELSEN

Hehe jo jag skulle ju ner till gymmet någon dag där förra veckan och då hände någonting kul som mamma och pappa har garvat åt efteråt. Jo ingen bil var ju hemma och min moppe håller vi på att sälja så trodde inte jag fick åka på den så va och leta efter min cykel för att hinna ner i tid. Då hittar jag den.. fastkedjad med mammas och pappas cyklar med ett stort hänglås jag inte har nyckel till.. De enda cyklarna som va fria var axels ena lite större cykel och en BMX cykel. Men på den lite större hade kedjan hoppat så den enda som gick att ta snabbt var BMX:en.. japp och där har ni historien till bilden! På denna lilla cykel åkte jag ner ända från mig ner till stan.. undra hur många som skratta när de såg mig (haha). När man trampade gick knäna upp till magen så.. jo men det var ju en händelserik afton det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0