ANNABELLE SKRÄCK

I tisdags var det dags! Jag och Viktoria hade bestämt sen länge att vi måste se denna filmen.. på bio dessutom och ja, den va HEMSK. Hahah har nog inte kunnat sova så mkt de senaste nätterna kan jag säga. Fast tycker ändå Conjuring va liiiiiite värre... tror jag iallafall.
Fast det värsta va ju ändå att när vi kom fram till biogarfen i Jönköping så hade vi ju glömt boka biljetter?? GAH. Så vi skulle ha 2 platser och alla va fulla...fick vänta till det va 13 min kvar när alla reserverade inte kommit än. Så fick vi varsin plats på olika rader hahaha. Det var dock raden precis bakom så vi satt rätt nära ändå men shit.. va lite läskigt att man skrek och så satt 2 random personer brevid haha...
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha ja fan va jobbigt att se en Skräckfilm på bio o sitta själv mellan två okända! Haha

Svar: jaa.. va lite pin när man skrek ;)
Amanda

2014-11-01 @ 07:36:39
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0