AMANDAS LÖRDAG

Japp gårdagen då! Dagen började med att jag blev uppsläpad vid 7 tiden eftersom jag sov hos pojken min men han skulle iväg till mösa och hade försovit sig så fick snabba på där på morgonen och sovandes gå ut och sätta mig i bilen så han kunde få köra hem mig haha (!) Somnade och sov till halv 12 innan jag väcktes av elins sms. Då var det bara att dra på sig träningskläder och gå en prommis med henne ner till staden där det var Höstmarknad. Strosade runt där en stund innan vi gick till gymmet för ett jävligt jobbigt pass kan jag säga!! Det var ju även kanelbullens dag så de bjöds på bullar men vi tog enbart kaffe för att visa hur nyttiga vi var (xd)

Jo dagen fortsätter väl med att jag får skynda hem och byta om, duscha osv innan hela familjen åker till Borås för att köpa antons nya spel och äta på Jensens varav första bilden här. Första gången jag käkade kött där faktiskt och det var hur gott som helst, medium stekt så lite rött i mitten MUMS. Apelsinjuicen var också på plat som ni kan se. 

Sedan på kvällen skulle jag på hemmafest till min vän Anton! Åkte dit lite tidigare och hängde med dem ett tag innan Rania och de andra kom dit direkt från Ulricehamn! Var en trevlig och allmänt asrolig fest alltså! Så kul hade vi wiho
Fler folk kom och när det började närma sig natten och bussen skulle gå var det bara för mig, sanna och Linnea och traska till resecentrum (jag i högklackat). Vi var liiiiite tidiga så hann in en snabbis på donken också. 

Bussen gick ju bra hem. Möttes sen av älsklingen som hade väntat på mig vid busstationen och tillsammans gick vi hem till honom och där var dagen slut. Hade så ont i mina fötter efter alla uppförsbackar med klackskorna men... ååh ska ta converse nästa gång alltså, trodde verkligen inte jag skulle behöva gå så mkt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0