GRAND HOTEL

Helgen då, jag och elin drog till Borås för att börja med en matbit på Viskan med Maja och 3 killar till. Sedan när vi käkat upp där och druckit upp för den delen också så drog jag och Elin vidare till en förfest hos elins kompisar. Free alcohol va det där japp. Det var rätt najs. Vi drog iallafall vidare till Grand Hotel för en trevlig kväll, va faktiskt riktigt skoj med massa folk och till och med några jag kände!! 
Sedan kom ju några av mina bekanta med haha, jakub, jonte, yousif och Emil! Vi åkte också i bussen hem och fick som vanligt (och detta är det jobbigaste varje natt) gå ändå hem... hahah

Fick iallafall frukost på sängen dagen efter så vart superdupermegaglad hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0