DOPET FÖR NOAH

I helgen döptes (eller välsignades rättare sagt) äntligen Noah! Jag och Saras bror var faddrar och fick stå framme i kyrkan med föräldrarna. Allt jag behövde göra var att hålla Noah haha medan andra läste dikter osv. Så det var ju skönt. Sen så trodde jag verkligen han skulle gråta men icke! Har nog sett han gråta EN gång och det var en gång när han var hungrig så jag behövde ju inte oroa mig alls. Allt Noah gjorde var ju att le och räcka ut tungan! sååå sööt. Hela tiden i kyrkan var det inte gråt alls.
Sen när gudstjänsten var slut åkte vi till Rångedala där vi fick mat och tårta! Ni ser tårtan längre ner och det som var speciellt med denna var fotstegen där! Det är faktiskt Noahs riktiga fotsteg hehe. gulligt.

Det var sedan också presentöppning och som fadder fick jag ju också köpa någonting vilket blev små söta barnbestick med Olle i blåbärsskogen på!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0