DING DONG

Haha nu ska jag berätta en rolig historia som hände för någon vecka sen. Jo jag hade beställt hem ett paket från ebay, hade sett denna på kissies och att hon hade en sådan och den kosta liksom 8 kr på ebay så jag köpte en likadan. Det tog ju ett tag innan den kom fram liksom, ca 3 veckor eller mer. 
Iaf, när den väl var framme tog mamma in posten och läste detta på paketen! From: DING DONG FENG?! hahaha vad tror man då liksom?? Så hon gick väl och tänkte att jag köpt något annat kul liksom men... hahah så hon var väldigt frågvis och ville veta vad det var innan jag fick berätta det då. Men gud blicken jag fick där hahaha!! så kul!

Vilket namn alltså...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0