SKOTTLAND - ÖVERBLIVNA BILDER

I stan i Glasgow fanns mååånga affärer att gå runt i. Tänk er denna, det var nästan ett helt plan med ebart smycken ÖVERALLT. Kolla bara runt om här. Helt sick.. fick med mig lite härifrån kan jag ju berätta då. Det var inte heller dyra grejer.. vilket vi älskar haha.

Här åt vi på en italiensk restaurang den sista kvällen. Jag tog nog pasta carbonara om jag inte minns fel. Fint ställe var det verkligen men kommer inte ihåg namnet vilket är ganska synd.. Trevligare personal får man leta efter alltså, det blev en hel del dricks där.
Glasgow (i något universitet) toapaus.
Här har vi oss den första kvällen på det stället där alla fick så stark mat utom jag. De ser ju dock ganska nöjda ut iallafall eller hur?
På den italienska restaurangen sista kvällen.
Här är vi ute på roadtrip utan bil i Glasgow.
Vårt hotell alltså. Livemusik varje kväll och hur mysiga soffor som helst och gratis wi-fi. Kan man önska mig mer där eller? Så här såg det ut en av kvällarna. Det var ungdomar som samlades verkligen varje kväll här och hade det trevligt med varandra med mat eller dricka. Kareoke var det också och inte fanns det några blyga personer inte.. nejnejnej alla skulle upp och sjunga och de var inte dåliga heller..Biljardbord ser ni också där på sidan.
Tror många hängde där i och med att det var studentrabatt, vi kunde också fått det med vårt Mecenat-kort men det var ju ingen som hade med sig det.. synd. Men mysigt var det iallafall. De hade även god mat!
Det dåliga var ju att alla fick inte in maten samtidigt utan när jag hade ätit upp för lägesen fick vissa in sin mat.. riktigt dåligt där.. vet inte riktigt om de hade något problem med någon matmaskin eller nåt.. för det va rätt skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0